65 Days of Static @ AB België

Started by Trust..., February 22, 2010, 22:34:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Trust...

Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

kima

Ben je hier nog geweest Trust? :D
Ze hebben 2x in Nederland gespeeld - Nijmegen en Amsterdam. Ik ben naar allebei toegweest en wat betreft gepassioneerd publiek was Amsterdam (Paradiso) wel even wat anders.
Ze speelden nummers van hun nieuwe album dat 26 April uitkomt, dat zijn meer elektronisch gerichte nummers, maar ze klinken ijzersterk.
En wat een intensiteit en emotie toch in hun live shows! :rocker

en... Radio Protector als afsluiter :smth023

Trust...

Quote from: kima on April 15, 2010, 12:19:28
Ben je hier nog geweest Trust? :D
Ze hebben 2x in Nederland gespeeld - Nijmegen en Amsterdam. Ik ben naar allebei toegweest en wat betreft gepassioneerd publiek was Amsterdam (Paradiso) wel even wat anders.
Ze speelden nummers van hun nieuwe album dat 26 April uitkomt, dat zijn meer elektronisch gerichte nummers, maar ze klinken ijzersterk.
En wat een intensiteit en emotie toch in hun live shows! :rocker

en... Radio Protector als afsluiter :smth023

Hey Kima,

Nee ik ben niet meer in Nederland geweest de laatste tijd mss binnenkort ?

Fijn te horen dat je het goed hebt gehad op de concerten :rocker

Cheers Trust...
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

kima

Jazeker!! De nieuwe plaat van 65dos is is een magisch album geworden, en waarschijnlijk hun beste tot nu toe. Maar ik moet er wel gelijk bijzeggen dat mijn opinie niet echt objectief is  ;)

Ik zit er overigens wel aan te denken om naar de dijlefeesten in Mechelen te gaan op 25 Juli, ken je dat Trust?

want... op vrijdag speelt 65dos daar!! En naar Nederland komen ze voorlopig nog niet... ;)

groeten,
kim

Trust...

Quote from: kima on May 25, 2010, 10:38:01
Jazeker!! De nieuwe plaat van 65dos is is een magisch album geworden, en waarschijnlijk hun beste tot nu toe. Maar ik moet er wel gelijk bijzeggen dat mijn opinie niet echt objectief is  ;)

Ik zit er overigens wel aan te denken om naar de dijlefeesten in Mechelen te gaan op 25 Juli, ken je dat Trust?

want... op vrijdag speelt 65dos daar!! En naar Nederland komen ze voorlopig nog niet... ;)

groeten,
kim

Hey Kim  :D

Tof nog eens iets te horen op het nederlandstalig forum  :smth023 Nee ik ken die feesten niet, maar als de 65DOS daar spelen zal het voor jou in ieder geval de moeite zijn :rocker

En heb je nog andere concerten in het vooruitzicht?

Groeten  8)
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x