Werchter

Started by frog_s, March 04, 2009, 10:57:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

frog_s

Haaaai Allemaal,

Ben al een tijdje niet meer verschenen haha, t was best wel dood hier, maar goed laten we het levend houden!

Gaan er nog mensen naar Rockwerchter? Ik ben het wel van plan maar begin nu enigsins te twijfelen aangezien al de vrienden die ik uitgenodigd had nu één voor één afzeggen haha.

En uiteraard hopen dat The Cure er speelt, achten jullie de kans groot?

Groetjes!

kima

Dat is voor mijn onmogelijk in te schatten of die kans nog aanwezig is, maar via het forum heb ik al wel begrepen dat die kans niet zo groot meer is...

Ik laat overigens wel de keuze voor mij of ik daarheen ga geheel afhangen van of The Cure wel of niet komt, want daar doe je het dan toch allemaal voor)

groeten\ kim

Trust...

Of The Cure naar Werchter komt .... ik weet het niet, mijn hoop was zo groot dat ik zelf enkele weken terug om 6 uur 's ochtends wakker werd met een "visioen" dat ze naar Werchter kwamen. Het leek zo ECHT ?????

Maar helaas, nog steeds niets, op de site schrijven ze wel dat ze de komende dagen, weken nog verrassende namen aan de affiche zullen toevoegen, ... Maar de Main Stage lijkt me toch al goed volzet en onze Cure kan toch alleen maar op de Main Stage staan hé ??
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

frog_s

Jah dat klopt wel, en toch blijf ik hopen....

Trust...

Ja je bent niet alleen  :-D
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

A Hundred Years Of Blood

The Cure op Werchter zou fantastisch zijn! Al vrees ik dat alle headliners er al zijn  :(

Trust...

Ja, ik vrees het ook. Maar tss het gerucht en nu is er 2 maanden verstreken ... en die affiche is nog steeds niet compleet! Ik wordt er zo waar GEK van.
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

A Hundred Years Of Blood

Dat ze dan maar op zaterdag komen, met Nick Cave en Franz Ferdinand :)

Trust...

Ja, want samen met Metallica zie ik niet goed zitten  :smth100
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

A Hundred Years Of Blood

Idd! Ik vind Metallica verre van slecht, maar die fans zijn zo vervelend! Er zijn er die totaal geen respect hebben voor andere bands die die dag komen.

Trust...

Ja ik bedoelde ook de fans :-)
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

frog_s

Haha, toen the Cure op werchter speelde in 2004 speelde metallica de dag erna als ik het mij goed kan herinneren...Ik weet niet wat dit toevoegt aan het gesprek maarja... :P

A Hundred Years Of Blood

Dat was de eerste keer dat ik Metallica zag (en de enige keer) én mijn magische eerste keer The Cure! Ik zou de nummers van het nieuwe album echt eens graag live zien. Dus: ze moéten terug komen :p

frog_s

Ja, voor mij was dat ook de eerste keer dat ik the cure zag, metallica kon ik helaas niet mee pakken, ik had maar een kaartje van een dagje (hallo ik was 14 haha), maar dit jaar kan ik metallica wel bekijken, alleen wel van een afstandje, beetje ruig doen oke, maar ik hoef niet in zo'n pit te belanden haha.

Maar t zou mooie zou idd zijn als the cure daar zou spelen en wat nummers zou spelen van het beloofde 'dark album'!!!

A Hundred Years Of Blood

Blijkbaar ben ik niet echt mee met het Cure nieuws. Dark album? Klinkt fantastisch!