any Dutch fans around here?

Started by frog_s, August 07, 2006, 19:10:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

frog_s

ik zou het graag horen hehe....

x

Sands

Hallo,

Ik zie hier twee mensen die dezelfde taal spreken, dezelfde muziekinteresse hebben,
maar blijkbaar is dat alles.
Ik vrees dat dit niet genoeg is om een Nederlandstalig forum op te starten.
by the way, ik ben GEEN Nederlander, wat niet wil zeggen dat ik iets tegen hen heb.

Sands.
" the sands are running out "

frog_s

hey hoi,

waar kom je dan wel vandaan als ik vragen mag?
En jammer inderdaad dat we geen nederlands forum op kunnen richten, ik zie soms wel nederlandse sectie's zoals die op pinkdream forum maar die ligt best wel dood (sinds ik ze niet meer stalk :p), maar wie weet, misschien in de toekomst.

tot ooooooooit

-xxx-

Sands

Waar ik vandaan kom?
België (Vlaanderen), het westen van het land, niet ver van zee.
Wat dat Nederlandstalig forum betreft denk ik dat er te weinig Nederlands-
sprekenden in dit forum zijn, en hier in de "International zone' is het blijkbaar
ook mogelijk om een woordje in 't Nederlands te wisselen.

Groetjes,
Sands.
" the sands are running out "

joeri


frog_s

yuppi goedzo,

Steriotypering maar toch: Belgen zijn vaak gezelliger dan Nederlanders vind ik zelf.

Trouwens, ligt het aan mij of lijkt het net of ik tegen mezelf aan het praten ben als je dit topic leest? Volgens mij zijn de posts van de gozer waar ik mee aan het praten was verwijderd. Ziet er nu ook wel stom uit maarjah. We moeten verder.

Nu we hier toch onder Belgen zitten en er nooit eens gepost wordt en nergens over gepraat, hoe is de situatie eigenlijk in belgie nu? Met de mogelijke splitsing tussen Vlaanderen en Walloniën en al 3 maanden geen regering etc. En hoe denken jullie daarover?
Dit hoort misschien niet erg thuis in dit forum maar ach, we kunnen ook maar eindeloos weer elkaars lievelingsliedjes van The Cure vertellen (maar dan in het Nederlands  ;))

Noujah, we zien wel wat eruit komt.

Groetjes

joeri

Tegen een gemiddelde van twee posts per jaar gaat dit topic wel snel vooruit  :lol:

Nja, de situatie in België... De buitenlandse pers geeft inderdaad de indruk dat België gaat gesplitst worden, maar ik denk niet dat dit het geval zal zijn... Daarvoor zijn er nog meer struikelblokken...

Maar het is een feit dat we al drie maand zonder regering zitten, en dat het er niet naar uitziet dat we heel binnenkort eentje gaan hebben  :(
De verschillen in eisen tussen Vlaamse en de Waalse partijen zijn nog nooit zo groot geweest... We zien wel wat er van komt zeker  :?


frog_s

jah tis waar,

het is wel jammer vind ik. Ik heb familie in Vlaanderen wonen dus daar hoor ik ook allemaal verhalen van over de boosheid van de vlamen tegenover de walen etc. Van de week zat Wim Helsen bij de Wereld Draait Door en werd de kwestie de Slag om Brussel genoemd. Ik zal het wel n de gaten houden.

Maar dan nu, de moppentrommel: Wat staat er onder een belgisch Bierflesje?

(flauw flauw ik weet het, je zal het antwoordt wel al weten haha)

Groetjes

joeri

Neen, ik weet het antwoord niet... Vertel het toch maar :P


De Slag om Brussel... sja... probleem is dat we er zelf niet te veel van kunnen zeggen, het gebeurt allemaal nogal op hoog niveau :-)


Even on topic: iemand die al weet of The Cure volgend jaar naar België of Nederland komt?

frog_s

Antwoord op de Prijsvraag/mop: (wat staat er onder een Belgisch colaflesje?) HIER NIET OPENEN

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH   :roll:

Gefeliciteerd, je hebt een ijskast gewonnen.

En Ontopic: Ik heb geen idee in iedergeval. Maar ik ga waarschijnlijk in Parijs naar de show, Ik woon hier namelijk voor een jaartje dus...das wel zo makkelijk : )

Groetjes,

Eva


joeri

Dat was dus inderdaad een Hollandse mop  :-D
(niet slecht bedoeld overigens  ;))

Hopelijk komt er hier eentje in de buurt... Parijs is me toch net iets te ver weg :D Wel handig als je daar woont natuurlijk  :)

frog_s

14/03/2008 Antwerp, Sportpaleis (21000) (29/09)
18/03/2008 Rotterdam, Ahoy (10000) (35-43 EUR 06/10 10:00)

Mooi net van Pinkdreamforum gepikt hahaha.

Veel plezier dr mee :)

joeri


frog_s

Wow maar als ik dat moet geloven (in mijn geval: 12/03/2008 Paris, POPB (17000) (47-57.50 EUR - 28/09 10:00)) kan je dus al op de 28ste van oktober bellen? :o

(tot nu toe ben ik alleen naar festivals geweest, k heb dus geen enig idee hoe ik dit moet aanpakken, het enige dat ik weet is snel bellen hahaha anders ben je te laat haha)

Groetjes

(echt slow chatten dit :p, onder de neuzen van alle moderators etc die hier aanwezig zijn op dit topic :o)

joeri

28 september zelfs in jouw geval!  ;)

ik moet nog tot zaterdag wachten om te bestellen  8)

laat ons hopen dat ze er in de zomer nog wat festivals tegenaan gooien ook  :D

joeri