any Dutch fans around here?

Started by frog_s, August 07, 2006, 19:10:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

frog_s

TICKETS, liggen goed opgeborgen op mijn kast waar niemand ze kan jatten en waar ze niet kunnen scheuren of er koffie over kan laten vallen hahah.

Jah laten we zekers hopen op festivals, man....I LOVE FESTIVALS haha. (moet alleen tegen die tijd wel weer een festival maatje gevonden hebben want de vorrige is er al weer aan het slijten haha)

-xxx-

aap

niemand heeft zeker foto's gemaakt hier van de rotterdam show??
was echt een geweldig concert!

frog_s

Hey

Ikke niet, was er niet bij maar dan moet je bij Temptation-Cure zijn, hij heeft zich 3X in de rondte (hoe schrijf je dat eigenlijk? XD) gefotografeerd dus...

Gr.

aap

Hey Eva! bedankt voor reactie, is Temptation-Cure een forum lid?

(rondte.. geen idee eigenlijk, goeie vraag...) Tristan.

frog_s

hey hey,

jah als het goed is zwerft hij hier ergens rond (ik heb hem zien posten in het topic over de rotterdam show) anders kan je hem miss vinden op de memberlist.

Gr.

Sands

" the sands are running out "

frog_s

Goeiemorge op het dode topic haha,

Heel bedankt voor de fotos, ik was zelf ook niet bij deze show jammergenoeg, maar leuk voor een sfeer impressie (die volgen mij heel erg goed was!)

Gr.

Trust...

Quote from: frog_s on May 09, 2008, 22:46:59
Goeiemorge op het dode topic haha,

Heel bedankt voor de fotos, ik was zelf ook niet bij deze show jammergenoeg, maar leuk voor een sfeer impressie (die volgen mij heel erg goed was!)

Gr.

Ja ja, het is hier maar doods, waar zijn al die Belgen en Nederlanders???
Ik hoorde het concert in Antwerpen (ik zat in blok ik weet al niet meer de welke,... maar in ieder geval veel te ver van het podium)Verschrikkelijk, totaal fout !!!

Dus ben ik op het allerlaatste moment naar Rotterdam getrokken, een ticket vlak voor de deur gekocht aan het dubbele van de prijs :-), maar ik was er wel en dan nog wel op de derde rij vooraan, fantastische ervaring, om nooit te vergeten, ik zag zelfs Robert Smith een traan laten bij "A boy I never Knew" and "Faith" Het was een zalige belevenis.

Groet uit België!
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

frog_s

Hahah, tof man,

Echt jammer dat ik Rotterdam niet heb kunnen doen zoals jij want idereen zegt dat het zo goed was. Maar goed een volgende keer misschien.Iedergeval leuk dat jij zo veel lol had!

Misschien heb je nog fotos gemaakt? Dan kun je ze posten in de Gallery!

Slap gelul maar goed, toch niemand leest dit :-D

Cheers

PS: op dit moment zijn alle Nederlanders voetbal aan het kijken hahahahahaha (including me haha). Maar van de belgen weet ik het niet!

Trust...

Quote from: frog_s on June 14, 2008, 08:57:48
Hahah, tof man,

Echt jammer dat ik Rotterdam niet heb kunnen doen zoals jij want idereen zegt dat het zo goed was. Maar goed een volgende keer misschien.Iedergeval leuk dat jij zo veel lol had!

Misschien heb je nog fotos gemaakt? Dan kun je ze posten in de Gallery!

Slap gelul maar goed, toch niemand leest dit :-D

Cheers

PS: op dit moment zijn alle Nederlanders voetbal aan het kijken hahahahahaha (including me haha). Maar van de belgen weet ik het niet!

Nee, geen foto's gemaakt, ik wou gewoon genieten zonder de ganse tijd met mijn arm en een gsm in de lucht te staan:-)

Ik heb de voetbalmatch ook gezien, knap van de Nederlanders, mooi voetbal :-)

Je ziet er lezen toch nog mensen dit stukje hé.

BTW, ik ben van het vrouwelijke geslacht en dus geen man:-)
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

frog_s

haha oki, correctie dan nu:

hahaha tof vrouw! (klinkt wel grappig haha)

Het is waar, ik vind het ook vervelend om onder een concert bezig te zijn met je camera of gsm of wat dan ook. Ik heb ook geen fotos gemaakt maar ik was met iemand van wie ik wist dat hij wel fotos zou maken dus hey! =)

En voetbal haha, jaaaaa neeeee, daar ben ik ook net een man in hoor, vind het normaal niks alleen bij een een EK of WK vind ik het interressant. Vanavond tegen Roemenie. We zullen het zien.

Cheerz




Trust...

Yeah, good luck tonight   :smth023

Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

Sands

voetbal?
't is niet moeilijk
de Hollanders spelen volgens mij het beste voetbal,
en de finale wordt gewonnen door de Duitsers, zoals altijd.
nu serieus, 'k had graag in Rotterdam geweest, alleen al voor "Faith" nog eens live te horen, maar je weet natuurlijk nooit vooraf welke nummers ze waar spelen.

groetjes, en nog veel voetbalfun (moge de beste eens winnen).

Sands.
" the sands are running out "

Trust...

Ja, je hebt gelijk voetbal??? Maar ze spelen toch goe zulle!

Het optreden in Rotterdam was fantastisch en FAITH ... gewoon door merg en been, de tranen liepen van Roberts wangen, om nooit te vergeten samen met A BOY I NEVER KNEW

Ben je naar het Sportpaleis geweest ??? Middenveld ???

Allé ik ben er eens mee weg. Groeten.
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

Sands

Jaja, ik ben naar 't sportpaleis geweest.
en ja, de russen waren veel beter dan de Hollanders.

Sands.
" the sands are running out "