Cureparty in Groningen

Started by frog_s, May 04, 2009, 18:18:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

frog_s

Zo,

Voor iedereen die wel eens zin heeft in een party, en dan ook nog met zijn/haar favoriete muziek, de Cureparty in Groningen, komt het allen zien.

En daarbij, dezelfde vraag als op de hyves:
-Wie is dabei ?

Nou ikke wel in iederegeval!


Trust...

Quote from: frog_s on May 04, 2009, 18:18:16
Zo,

Voor iedereen die wel eens zin heeft in een party, en dan ook nog met zijn/haar favoriete muziek, de Cureparty in Groningen, komt het allen zien.

En daarbij, dezelfde vraag als op de hyves:
-Wie is dabei ?

Nou ikke wel in iederegeval!

Hey dankjewel frog_s. Heb je nog meer info  :-D Zoals datum en waar precies ??? Of ben ik te snel  :D


Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

Trust...

Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

Trust...

hey Frog_s deze ?:

The Cure Party in Groningen!
Wanneer: zaterdag 31 oktober 2009 - 21:00 tot zondag 1 november 2009 - 03:00   
Een Cure-feestpartijtje Groningencity met zeer veel Cure en de rest curiosa (Siouxie, Interpol, Mogwai, cranes, Cult, Pixies? e.d.)in;
de Walrus?(leuk club, leuke lui!) of ABC cafe? of Platform theather? of puddingfabriek?(Slome hap daar zeg!) of prinsentheater?
(definitieve locatie en adres volgt medio April)

Een coverband wordt aan gewerkt... Een gelegenheids bandje ook, maar die is er nog niet uit welke nummers; Stem hier en geef suggesties

Bist dabei en meld u aan!

Cure Team noord. 

(Nu snap ik waarom je nog niet meer schreef  :D , in ieder geval de datum staat alvast hé)

Groeten,
Trust...
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

frog_s

Owwww  :oops:

Ich bin dabei de link vergeten hahaha, overkomt mij altijd,

het is inderdaad die party die jij bedoeld Trust!

http://the-cure.hyves.nl/events/3390173/The_Cure_Party_in_Groningen/?pageid=7LLZKCT0C6WW4KSOO

Trust...

Ok dankjewel. Klinkt goed hé. (hmm nu nog iemand overtuigen om 375 km te reizen  :-D)
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

kima

oeiii ik zag de naam Mogwai daar ook ergens voorbij komen...

Het lijkt me erg leuk om eens een Cureparty bij te wonen, nog nooit gedaan. Ik had op hyves destijds al gezien dat er een in Leidschendam was maar ik was toen die dag niet in Nederland of ik kwam net terug...

maar goed, ik ben niet de enige die vanuit Den haag moet komen heb ik al gemerkt! :D

frog_s

Nee je zal niet de enige zijn. En voor Trust, de band moet ook helemaal uit belgie komen hihi. Maar ik heb het lange reizen en de prijzen er wel voor over, zoals duidelijk is hahaha.

Jullie al plannen omtrend de party? :-D


Trust...

Quote from: frog_s on August 22, 2009, 13:09:04
Nee je zal niet de enige zijn. En voor Trust, de band moet ook helemaal uit belgie komen hihi. Maar ik heb het lange reizen en de prijzen er wel voor over, zoals duidelijk is hahaha.

Jullie al plannen omtrend de party? :-D



Ik niet, ik pas voor deze. Misschien komt er wel eentje dichter in de buurt  :D
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

frog_s

tjah vast wel eens een keertje!

Mallard

HAllo Allen, ik zag jullie kletsen en dacht ik meld mij ook aan.
JA de aprty gaat door, en er komen veel mensnen.

De voorverkoop is ook gestart. Mail me voor vragen

GET CURED! Cureparty in Groningen, Platform theater met een jeugdhotel aan de overkant.

frog_s

Hey Mallard!!!

Ken je al indirect haha, ik heb al een kaartje in de zak! Ik hoorde dat het nu al storm loopt bij de voorverkoop, die hyves werkt goed eh?

Ik zie je in oktober!


Mallard

kAARTJES KOOP JE VIA:

WWW.CUREPARTY.EU

of

presale@cureparty.nl

kima

Dat wordt een aardig reisje voor jou frog_s vanuit Den Haag, ik ben dan op vakantie in Krakáw, Polen, wat met een beetje cynisme bijna net zo ver is als Groningen :)
Maar wel jammer dat ik het nu weer moet missen, maar ik beloof nu alvast als er weer een dergelijke party wat meer in de buurt is ben ik zeker van de partij :-D ;)

frog_s

Wauw Kima,

Krakow is één van de mooiste steden die ik ooit gezien heb! Ben je al eens geweest? Ik wens je veel plezier en maak fotos voor ons en mijn nostalgie eh!

:-D