Killing someone els' forest in amstelveen

Started by frog_s, June 01, 2009, 20:55:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

frog_s

Beetje kortdag maar toch,

Killing someone els' forest, een Cure cover band speelt deze zaterdag (6 juni) in amstelveen, in de p60...

Ik zal er waarschijnlijk bij zijn, en jullie?

:smth023


Trust...

Quote from: frog_s on June 01, 2009, 20:55:52
Beetje kortdag maar toch,

Killing someone els' forest, een Cure cover band speelt deze zaterdag (6 juni) in amstelveen, in de p60...

Ik zal er waarschijnlijk bij zijn, en jullie?

:smth023

Zal moeilijk gaan, ik kan naar Jarvis  :D See you at 26th of june  ;)
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

frog_s

Gig was wel tof van deze gasten, ik raad het jullie wel aan volgende keer ook te gaan!

:-D

Trust...

 :smth023 maar Jarvis was ook geweldig hoor  ;) Alleen jammer dat ik de topic om zeep geholpen heb (hoewel ik niet zeker ben dat het mijn schuld is  :lol:)
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

frog_s

Haha, nee joh, het was gewoon kortdag!

Misschien kunnen we hier een agenda topic van maken!
feesten en/of partijen bij u in de buurt? Meld het ons!  :smth023

Morgen avond, '80 party in de Baroeg in R'dam (meer info op www.baroeg.nl):p

Ik weet echt niet wat dit toevoegt maarjah :p


kima

nou ja het is niet direct in de buurt, maar goed nieuws is het zeker...
65daysofstatic komt weer naar Nederland :D
9 juli in Haarlem en 10 juli in Utrecht...

frog_s

Goed dat je het meld, Ik ga het maar eens overwegen!

kima

Ik heb inmiddels mijn kaartje voor het concert morgen (9 Juli) in Haarlem binnen...
Heb er behoorlijk veel zin in, 65 is altijd goed!! :smth020

Trust...

Quote from: kima on July 08, 2009, 17:42:02
Ik heb inmiddels mijn kaartje voor het concert morgen (9 Juli) in Haarlem binnen...
Heb er behoorlijk veel zin in, 65 is altijd goed!! :smth020

Veel plezier @ 65 days of static  :D
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

kima

Dit was absoluut een topconcert van 65! Er gaat zo ontzettend veel emotie en kracht van die muziek uit dat je het concert echt ondergaat en in een soort trance raakt....:) :o  :shock:

frog_s

Prachtig! Jammer dat ik er niet bij kon zijn maar ach, volgend keertje. Ben blij voor je mooie avond =)

kima

Dankje! Ja een mooi concert is één van de mooiste dingen die je mee kan maken...
En inderdaad hopen dat 65 binnenkort nog eens naar Nederland komt, na het concert heb ik heel kort even Paul ontmoet, en hij zei van wel en dat er ook een nieuw album aankomt..))

frog_s

Klinkt goed zeg,
zo te horen zijn die jongens op de goede weg. Was er veel belangstelling voor het concert trouwens? Zou wel een soort breakthrough zijn als er zo'n soort band groot wordt. Mogwai heeft volgens mij ook lang aan de weg moeten timmeren om bekend te worden als ik het niet verkeerd heb.


kima

Muzikaal gezien zijn ze zeker op de goede weg, maar dat is natuurlijk persoonlijk ;) Ze speelden in het kleine zaaltje in het Patronaat en volgens mij was het niet helemaal uitverkocht. Een dag later speelden ze in Utrecht trouwns waar de capaciteit iets groter is - ik baal er nog steeds van dat ik daar niet bij kon zijn!
Maar ik zag net wel een filmpje van een optreden van 65 in Rusland waar ze echt in HMH achtige zalen spelen volgens mij - zoniet nog groter. Als er een band is die ik dat gun is 65dos wel..)) Maar aan de andere kant; 65 in zo'n kleine intiem zaaltje is wel heel bijzonder :!: Het is maar hoe je het bekijkt dus...:)