any Dutch fans around here?

Started by frog_s, August 07, 2006, 19:10:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

frog_s

Ach mensen,

Russen waren beter ja, dan toch nog een nederlander die door gaat, Guus Hiddink.

Nu ben ik voor spanje, of misschien voor Turkije want als het team van Van Basten Nederland niet kan verenigen dan moeten het de turken wel zijn haha.
Maar je hebt gelijk Sands, Duitsland zal vast wel weer winnen :(


Trust...

Ja, genoeg over voetbal zou ik zo zeggen!

Wat vinden jullie bevoorbeeld van de artworks van de nieuwe singles?

Trust...
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

frog_s

GE-WEL-DIG

ja sorry hoor maar ik vind het echt prachtig, dit is The Cure Artwork zoals ik het wil zien, dit is typisch cure, sorry maar ik ben hier LYRISCH over!

:-D

Trust...

Quote from: frog_s on June 24, 2008, 22:09:48
GE-WEL-DIG

ja sorry hoor maar ik vind het echt prachtig, dit is The Cure Artwork zoals ik het wil zien, dit is typisch cure, sorry maar ik ben hier LYRISCH over!

:-D

Het is dan ook GE-WEL-DIG !! Ik hou ook van deze stijl :D
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

kima

Een jaar geleden was ik de dagen tot 18 Maart aan het aftellen tot aan het magische moment.....

heimwee naar die dagen.... :(

Sands

kima,
met een beetje geluk kun je beginnen aftellen naar 4 juli
(er zijn geruchten dat The Cure op Werchter 2009 zal spelen,
en ik gok op de zaterdagavond).

groetjes uit België.

Sands
" the sands are running out "

Trust...

Hey Sands denk jij echt dat de Cure komt naar Werchter ?? Dit zou zo fantastisch nieuws zijn. 'k Heb gisteren onverwachts een kaartje voor Madonna voorgeschoteld gekregen, wat wel mooi is maar, ....... ik wil naar The Cure !!!!!!!!
Laat ons met z'n allen duimen. Denk dat ze wachten tot na 14/02 om de andere namen bekend te maken  :( Kijk elke dag naar de site; maar geen nieuws op www.rockwerchter.be - nog niks op STuBRU ...

Groetjes
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

kima

ooooh, wat zou dat geweldig nieuws zijn!!!
Ik ga zeker duimen!! Maar ik begrijp dat er nog niet echt in te schatten is wanneer dat eventueel bekend wordt gemaakt?
Hoe sterk zijn overigens die geruchten?? Ze spelen natuurlijk in April in America op een festival, dus een Europees festival zou opzig wel een logisch vervolg zijn!

Overigens zou een 'normal' optreden in Europa zo mogelijk nog fantastischer zijn, want ik vind concerten toch nog altijd iets mooier dan een festival... zo'n monumentale maratonshow van 3h 20min zoals ze in Rotterdam gaven...... aah ik heb er nog steeds geen woorden voor eigenlijk, nog steeds tranen van geluk))))

groeten uit Nederland))

Trust...

Ja gelijk heb je Kima. De show in Rotterdam was magisch / maar 'k zou toch al heel blij zijn met een bezoek op Werchter.

Groeten.
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

kima

Oh ja absoluut)) laten we maar gaan duimen inderdaad en hopen dat de geruchten een beetje serieus zijn!

Trust...

Vandaag op Studio Brussel - Franz Ferdinand op 04/07 naar Werchter - staat op hun site maar nog altijd niet op de site van Rock Werchter.
Om gek te worden. Maar ja, duimen  :smth023 :smth023 :smth023 :smth023 :smth023 :smth023 :smth023 :smth023is het enige wat we kunnen hé.
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

kima

Oké, nou echt een hele grote Franz Ferdinand fan ben ik niet, maar toch wel leuk! Ga je sowieso, los van het feit of The Cure komt, maar werchter toe, of laat je dat van hun komst afhangen?
Ik begrijp dus dat deze dagen de line-up langzaam bekend wordt gemaakt?
Ga ik nu weer verder met duimen :smth023

groeten

Trust...

Ik ga enkel naar Werchter toe als The Cure komt :-) Al de rest pik ik graag mee...sfeer, andere optredens, dus ik laat het daar van af hangen  :-D

Groeten
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

Trust...

Strange,....staat niet meer op de site van Franz Ferdinand dat ze naar Werchter komen??? Mss toch The Cure ?????
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

Trust...

Er zijn 10 nieuwe namen toegevoegd aan de affiche van Rock Werchter! Het gaat om o.a. Oasis, Kings Of Leon, Bloc Party en Franz Ferdinand.

De 35ste editie van Rock Werchter zal er weer één worden vol gevestigde waarden, maar ook met een pak jonge artiesten. Dit zijn de 10 nieuwe namen: Oasis, Kings Of Leon, Bloc Party, Dave Matthews Band, Franz Ferdinand, Limp Bizkit, Elbow, Amy McDonald, The Streets en Mastodon.

Eerder was al bekend dat Coldplay, Metallica, Placebo en The Killers zouden komen.

Zo ziet de programmatie er voorlopig uit:

Donderdag 2 juli 2009

Main Stage: Oasis | Placebo | Dave Matthews Band
Vrijdag 3 juli 2009

Main Stage: Coldplay | The Killers | Bloc Party | Elbow | Amy Macdonald
Pyramid Marquee: The Streets
Zaterdag 4 juli 2009

Main Stage: Kings of Leon | Franz Ferdinand | Limp Bizkit
Zondag 5 juli 2009

Main Stage: Metallica | Mastodon

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: ... no Cure ...  :cry:  :cry:  :cry:
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x