Big Bang Day

Started by Lady, September 10, 2008, 10:54:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Lady

E' iniziato l'esperimento di Ginevra...

Io sono un po' scettica su quanto sia veramente utile, cmq...

impressioni?
Paure?

:)

[color=red][b]I BELONG TO THE CURE!♥[/b][/color]
[color=black]Lost forever in a happy crowd![/color]
[color=purple][i]I will kiss you forever on nights like this, I will kiss you, I will kiss you...and we shall be together...[/i][/color]
[color=green]CUREFANS.COM RULEZ!:D[/color]

disintegration

Moriremo tutti, ed il brutto è che io morirò mentre lavoro....  :cry:
Apparte gli scherzi, per me è una cosa più che inutile, invece di spendere tutti quei soldi potevano usarli per salvare il pianeta, per la gente che muore di fame, per la ricerca medica...  :smth011
Datemi un cielo per caderci dentro!
SOLO LA TERNANA!
http://www.ternanashirts.it/
LADY, la luce nel mio buio!

revolt

Quote from: Lady on September 10, 2008, 10:54:57
E' iniziato l'esperimento di Ginevra...

Io sono un po' scettica su quanto sia veramente utile, cmq...

impressioni?
Paure?

:)



Sorry that I can't write in Italian, but let me just say that if The Cure hurry up maybe they can manage to release the new album before the world ends...  :-D

More seriously, as far as I understand from what I have read on the subject, there seems to be no real danger in this experiment. At least the explanations given by those defending it seemed reasonable to me (but then, I'm no expert in Physics, really).

Lady

Thanks for your post revolt!
Yes,neither I think it's dangerous, but you know, the medias always need to turn events like this into something "sensational"! :)

[color=red][b]I BELONG TO THE CURE!♥[/b][/color]
[color=black]Lost forever in a happy crowd![/color]
[color=purple][i]I will kiss you forever on nights like this, I will kiss you, I will kiss you...and we shall be together...[/i][/color]
[color=green]CUREFANS.COM RULEZ!:D[/color]

disintegration

Datemi un cielo per caderci dentro!
SOLO LA TERNANA!
http://www.ternanashirts.it/
LADY, la luce nel mio buio!

Lady

Niente, dicevo che i mass media devono sempre montare una "storia sensazionale" su qualunque cosa...infatti alla fine poi è andato tutto come previsto, senza particolari problemi!!! :-D
[color=red][b]I BELONG TO THE CURE!♥[/b][/color]
[color=black]Lost forever in a happy crowd![/color]
[color=purple][i]I will kiss you forever on nights like this, I will kiss you, I will kiss you...and we shall be together...[/i][/color]
[color=green]CUREFANS.COM RULEZ!:D[/color]

disintegration

Si, però, essendo questo lo spazio per noi italiani, chi entra deve almeno sforzarsi di scrivere in italiano, come noi scriviamo in inglese su quello internazionale, sennò se incavolano.... Sennò incomincio a scrive in italiano dappertutto!  :-D
Datemi un cielo per caderci dentro!
SOLO LA TERNANA!
http://www.ternanashirts.it/
LADY, la luce nel mio buio!

revolt

Quote from: disintegration on September 12, 2008, 10:46:54
Si, però, essendo questo lo spazio per noi italiani, chi entra deve almeno sforzarsi di scrivere in italiano, come noi scriviamo in inglese su quello internazionale, sennò se incavolano.... Sennò incomincio a scrive in italiano dappertutto!  :-D

Sono desolato. Prometto che non scriveró in inglese in questo spazio nuovamente.  ;)

Lady

Wow bravo revolt, ottimo italiano! :D :smth023
[color=red][b]I BELONG TO THE CURE!♥[/b][/color]
[color=black]Lost forever in a happy crowd![/color]
[color=purple][i]I will kiss you forever on nights like this, I will kiss you, I will kiss you...and we shall be together...[/i][/color]
[color=green]CUREFANS.COM RULEZ!:D[/color]

revolt

Quote from: Lady on September 12, 2008, 18:25:37
Wow bravo revolt, ottimo italiano! :D :smth023

Haha, grazie!  :-D Well, sorry to break my promise, but it is only for this message, since I really cannot explain this in Italian... I do not speak your language, I just understand a few words and phrases, here and there. To write that sentence I had to consult a couple of sites on the internet...(anyway, please translate this to Disintegration, in case he doesn't understand).

plainsong16

che cos'e questo esperimento,lady?
comunque salutissimi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

disintegration

Quote from: plainsong16 on September 17, 2008, 18:20:43
che cos'e questo esperimento,lady?
comunque salutissimi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ciao Carlooooooooooo!!!!!  :smth023
Datemi un cielo per caderci dentro!
SOLO LA TERNANA!
http://www.ternanashirts.it/
LADY, la luce nel mio buio!

Lady

Grande Carlooooooo!!!!

Felice di rivederti!!!! :-D


[color=red][b]I BELONG TO THE CURE!♥[/b][/color]
[color=black]Lost forever in a happy crowd![/color]
[color=purple][i]I will kiss you forever on nights like this, I will kiss you, I will kiss you...and we shall be together...[/i][/color]
[color=green]CUREFANS.COM RULEZ!:D[/color]

plainsong16

vi saluto dal piu' profondo del cuore.spero di rivedervi presto,magari per un'altra grande e stupenda esperienza live.ma stavolta ci organizziamo insieme,ok?
salutissimi.rimaniamo in contatto. :smth023 :( :-D