Welkom op het Nederlandstalig Forum !

Started by Trust..., May 06, 2009, 14:27:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Trust...

Hallo,

Aan alle bezoekers van dit Nederlandstalig Forum. Welkom!

Aan alle members die hun graag even willen voorstellen, kan dit hier  :)
Aan alle gasten die aarzelen om member te worden, aarzel niet langer en maak je log-in klaar,
dan kan je je hier voorstellen en alles delen met ons.

Dus oproep aan alle Belgen en Nederlanders!! Laat eens zien dat er wel degelijk die-hard fans zijn in België en Nederland  :-D

Ik hoor het graag  ;)

Groeten,
Trust...

Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

Trust...

Aangezien iemand de eerste moet zijn, zal ik maar beginnen  :-D

Ik ben een vrouwelijke Belgische fan vanuit het Gentse. Luister al van m'n 14de naar The Cure. (Ben er helaas ondertussen 31 ...)

M'n allereerste Cure optreden was in 2004 op Werchter. (Sindsdien ben ik verslaafd  :-D)

Favoriete album is voor mij FAITH.
Songs die ik graag ooit live zou horen (en dus nog nooit live gehoord heb) The Drowning Man en Charlotte Sometimes.

Ik moet minstens één Cure-song horen om een goede dag te hebben  :-D

Voila dat is het belangrijkste denk ik.

Hopelijk zie ik jullie verhaal hier ook weldra verschijnen.

Groeten vanuit België!

Trust...

Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

frog_s

Hallo luitjes,

Eva hier uit Den Haag, (stad van de vrede...ofzo iets), Met mijn 19 jaren jong heb ik pas 3 Cure optredens bijgewoond, de eerste op Werchter 2004, net als Trust haha.

Ik ben Curefan sinds mijn 13e, en verbaas mezelf hoe ik niet alleen van The Cure hou maar ook van de fans die er rondom hangen, probeer daarom zoveel mogelijk parties en dingen bij te wonen!

Verder in het dagelijkse leven een student...Dus...Dat was alles denk ik haha.

Groetjes,
Frog_s

Trust...

Quote from: frog_s on May 07, 2009, 10:34:36
Hallo luitjes,

Eva hier uit Den Haag, (stad van de vrede...ofzo iets), Met mijn 19 jaren jong heb ik pas 3 Cure optredens bijgewoond, de eerste op Werchter 2004, net als Trust haha.

Ik ben Curefan sinds mijn 13e, en verbaas mezelf hoe ik niet alleen van The Cure hou maar ook van de fans die er rondom hangen, probeer daarom zoveel mogelijk parties en dingen bij te wonen!

Verder in het dagelijkse leven een student...Dus...Dat was alles denk ik haha.

Groetjes,
Frog_s

Tof! Als je zoveel cure-parties bijwoont, probeer er dan maar zoveel mogelijk te overtuigen om ons te vervoegen hier  :-D  :smth023
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

frog_s

Haha,
daar zat ik ook al aan te denken, ik zal binnenkort eens een mailtje rondsturen aan wat Nederlandstalige fans, wie weet kunnen ze ons hier vergezellen.

Verder nog mensen die zich willen voorstellen? Schroom niet! :smth023

Roan

Hallo trust,

Kijk zo houden we het nederlandse forum staande, al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd ook niet veel vertoefd heb op deze forum maar ik heb m'n excuse.
Nog twee weekjes en dan word ik pappie !!!... dus ben ik flink bezig met de box inelkaar zetten, kinderkamer in orde enzovoort enzovoort.

Net zo als Frog-s kom ik ook uit Den Haag [we zijn dus sterk vertegenwoordigd].
Ik ben van de oude tak op dit forum, in november 40 !!! oei oei... Mijn eerste ervaring met de cure was in 1980 toen ik van m'n oudere broer de lp "seventeen seconds" kreeg omdat hij het zat was om telkens de zelfde geluiden van THE POLICE uit mijn kamertje te horen.In 1985 zag ik de Cure voor het eerst live in Ahoy Rotterdam en vanaf dat moment is de Cure-virus in mij gedrongen.Daarna heb ik nog vele concerten gezien van de cure in Nederland [allemaal vanaf 85]vele in Belgie [waaronder ook de festivals], twee in frankrijk, vier in Uk en vijf in duitsland en een in zwitserland.Verder ben ik een groot muziek liefhebber in alle genres behalve metal en hardrock [kweet niet waarom maar het kan me niet boeien].Voor de rest loop ik veel platenbeurzen af om mijn verzameling groter te laten groeien in voornamelijk NEW WAVE, GOTHIC, GOTHIC ELECTRO , INDIE en ALTERNATIVE music.
Naast muziek heb ik nog aardig wat hobbies zoals Lezen, fotografie, roseetje op het strand, mountainbiken, klussen in m'n huisje en binnenkort m'n kleintje..

Groet, Roan
cold as ice

frog_s

Awwwwww zo cute! Alvast veel succes met het toekomstige kroost!  :smth023

Trust...

Tof zeg Roan!

De bewoners uit Den Haag zijn idd goed vertegenwoordigd  :smth023

Hey, laat ons zeker een berichtje hé wanneer je kleintje geboren is.

Groeten,

Trust...
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

kima

Ik geloof niet dat ik me echt offcieel heb voorgesteld op het Nederlandstalige forum dus bij deze...
orgineel is het niet meer, maar ik kom ook uit Den Haag. :D
Ik ben nu 21 jaar en sinds 2004 weet ik wat The Cure is.... ik luisterde voor het eerst naar Disintegration en sindsdien is mijn leven niet meer hetzelfde))
Behalve The Cure luister ik erg graag naar (emotionele) post rock als Mogwai (ook één van de favoriete bands van Robert Smith) God is an Astronaut etc...
En naast het luisteren van veel muziek fotografeer ik ook graag (alweer een overeenkomst met Roan...)

groeten...

Trust...

Quote from: kima on May 18, 2009, 18:19:17
Ik geloof niet dat ik me echt offcieel heb voorgesteld op het Nederlandstalige forum dus bij deze...
orgineel is het niet meer, maar ik kom ook uit Den Haag. :D
Ik ben nu 21 jaar en sinds 2004 weet ik wat The Cure is.... ik luisterde voor het eerst naar Disintegration en sindsdien is mijn leven niet meer hetzelfde))
Behalve The Cure luister ik erg graag naar (emotionele) post rock als Mogwai (ook één van de favoriete bands van Robert Smith) God is an Astronaut etc...
En naast het luisteren van veel muziek fotografeer ik ook graag (alweer een overeenkomst met Roan...)

groeten...

Hey Kima,

Amai ook Den Haag - ik kijk echt uit naar mijn citytrip daar in Den Haag  :D

BTW heb je gezien dat er een Curefan.com meeting is op 6 juni in Den Haag - Grote Markt ?? Je kan doorklikken rechts bovenaan op de home-page, ben je direct op de juiste topic om te bevestigen  :-D

Tot hoors,

Trust...
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

kima

Ja i heb het gelezen... mooi :!:
ik neem aan dat je 26 juni meent;)

en last but not least... Echo & the Bunnymen live en voor niks:)))

Trust...

Quote from: kima on May 21, 2009, 23:57:12
Ja i heb het gelezen... mooi :!:
ik neem aan dat je 26 juni meent;)

en last but not least... Echo & the Bunnymen live en voor niks:)))

oops sorry, ja 26 juni dus :-)
tof dan zien we mekaar daar!
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

kima

even een vraagje...

heeft één van jullie een idee waar je (mooie, maar toch niet zulke dure) Cure shirts kan bestellen?
evt. een suggestie voor een goede site daarvoor waar wellicht wat meer excl. shirts te vinden zijn??

alvast bedankt. :D

Trust...

Quote from: kima on May 28, 2009, 18:30:15
even een vraagje...

heeft één van jullie een idee waar je (mooie, maar toch niet zulke dure) Cure shirts kan bestellen?
evt. een suggestie voor een goede site daarvoor waar wellicht wat meer excl. shirts te vinden zijn??

alvast bedankt. :D


Ik weet niet zo direct waar je deze kan vinden aangezien ik niet veel shirts heb  :( maar om exclusieve shirts te vinden kan je bij Heron terecht, zij heeft er wel altijd excl. weet wel niet wat ze er van vraagt, moet maar eens kijken naar http://chainofroberts.blogspot.com/2009/04/other-voices-print-version.html

Groetjes,

Trust...
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

frog_s

Goeie vraag, ik vroeg me dit ook al een tijdje af.

Ik heb al eens op e-bay gekeken maar vind het altijd moeilijk om te gaan met dat soort sites hahaha.

Verder grijp ik de kans op de gothic beurzen in Rijswijk, op Parkpop staat ook altijd wel een mannetje met 1 of 2 shirts, jammmer genoeg vaak mannen maten en dan vanaf maat M ofzo. Mijn mooiste shirt, die ik nu nog steeds aan heb naar parties en concerten is onderhans al veel te klein, van 6 jaar geleden ofzo, in een obscuur winkeltje in Parijs...

Maar voor allen geld dat ze vrij prijzig waren, 15 Euro voor de illegale shirtjes, en 23 euro voor een 'echte', voor mij duur aangezien ik H&M uitverkoop gewend ben wahaha

Maar we blijven zoeken!!!