Werchter

Started by frog_s, March 04, 2009, 10:57:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

A Hundred Years Of Blood

Omdat Dave, Martin en Andrew nie naar Werchter gaan :p

frog_s

ja ja, dat klopt ik weet het, jamer van Werchter. Maar ik ben erg te spreken over de sfeer van Werchter, plus dat er nog andere bands komen die niet op Pinkpop (of lowlands for that matter) spelen.

Een festival in een ander land heeft toch altijd een voorkeur voor mij haha, ookal is het in het dichtbije Belgie.


Maarjah genoeg daarover :)

A Hundred Years Of Blood

Ik vind het altijd wat te duur om speciaal voor een festival ver te reizen, en dat terwijl we zelf zoveel goede festivals hebben :) Maar ik ben nog nooit op Pinkpop geweest en ik vind de zondag echt wel sterk. Ben ook fan van White Lies geworden. Fantastische band. Dus die wil ik ook zeker live zien :)
Maar goed: The Cure moet dus op Werchter :D

Trust...

Quote from: A Hundred Years Of Blood on March 11, 2009, 21:49:36
Zo is Trust één van hun sterkste nummers. Zo ontroerend!

Vreemd, het is de allereerste keer dat ik deze song besproken zie ... Voor mij is dit ook iets speciaals, vanaf de eerste noot tot de laatste. Vond het altijd al zo raar dat hier nooit iets over gezegd wordt, blijkbaar ben ik dan toch niet de enige die deze song goed vindt  :D  :smth023
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

Trust...

Quote from: kima on March 11, 2009, 20:49:42
Kan iemand die in Antwerpen is geweest zich dat nog voor de geest halen en het gevoel toen ze ToWishImpossibleThings speelden?)

Zou ik je zo graag willen omschrijven, maar het gevoel is toch zo moeilijk te omschrijven; poging ....

"It's holds me .... holds me hypnotised"

If you know what I mean  :D
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

Trust...

Wie nog naar Werchter wilt en nog geen ticket heeft zal snel moeten zijn.

zie www.rockwerchter.be

Kaartjes lopen als een trein ...
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

A Hundred Years Of Blood

Shit :O Merci voor't zeggen.

Trust...

Quote from: A Hundred Years Of Blood on March 15, 2009, 10:56:11
Shit :O Merci voor't zeggen.

Graag gedaan hoor, 'k wou dat ik kon zeggen dat The Cure komt  :cry: Ik had zoveel hoop ... maar ja we zien wel. 'k wens je allezins het amusement toe. Weet je al of je zaterdag of zondag gaat??

Groeten,
Trust...
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

A Hundred Years Of Blood

Heb dan toch maar voor zaterdag gekozen. NIN heb ik al (half) gezien, hoewel ik hen nu veel beter vind dan toen. Maar Nick Cave heb ik nog nooit gezien. Maar die zaterdag mag dan wel nog wa beter natuurlijk!

Trust...

Quote from: A Hundred Years Of Blood on March 15, 2009, 20:17:01
Heb dan toch maar voor zaterdag gekozen. NIN heb ik al (half) gezien, hoewel ik hen nu veel beter vind dan toen. Maar Nick Cave heb ik nog nooit gezien. Maar die zaterdag mag dan wel nog wa beter natuurlijk!

Ja, ik keek er nochtans zo naar uit om een dagje Werchter te ruiken, voelen en meemaken  :( maar enkel The Cure kan me daarheen halen. En ik zal daar zowieso op 11/07 ook zijn, 't zal alleen met een ander kadertje, sfeertje en publiek zijn :-)
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

A Hundred Years Of Blood

11 juli? Doet de Schuur weer zo'n Werchter Boetiek flop? :p
Ik hoop dat The Cure dan tenminste nog in het najaar tourt of zo :(

Trust...

Quote from: A Hundred Years Of Blood on March 15, 2009, 20:28:32
11 juli? Doet de Schuur weer zo'n Werchter Boetiek flop? :p
Ik hoop dat The Cure dan tenminste nog in het najaar tourt of zo :(

Maar neen, wist je dan niet dat THE QUEEN OF POP komt ??? MADONNA  :D
Mijn ventje heeft kaartjes. Dus ja dan maar meepikken hé.
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

Trust...

Quote from: A Hundred Years Of Blood on March 15, 2009, 20:28:32
Ik hoop dat The Cure dan tenminste nog in het najaar tourt of zo :(

Dit lijkt me nog een groot vraagteken. Op de off. site kondigen ze maar 1 upcoming events aan, terwijl het er twee zijn  :roll: Ik vind dit raar hebben ze het nu vergeten of zijn er nog in aantocht ??? 'k Vind dan wel dat ze ermee boven water mogen komen ze  :D
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

A Hundred Years Of Blood

Voila, nog eens wat degelijke muziek op Studio Brussel: http://www.stubru.be/node/87582

Dank u wie? :p

A Hundred Years Of Blood

Ah! Amuseer u bij Madonna! Al moet ik zeggen dat da totaaaal nie mijn ding is :D