DE BESTE BAND [na of voor The cure]

Started by Roan, April 12, 2009, 23:41:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Roan

Ja ja ik had niets anders verwacht, het nederlandse forum bloed weer een langzame dood  :smth011 .Wat is dat toch met ons nederlands-taligen, durven we in het nederlands niets op te schrijven, kunnen we ons makkelijk verschuilen achter het engels of is het gewoon makkelijk dat je als nederlander met de meeste talen [engels,frans,duits en soms spaans] wel een woordje mee kan lullen.
Kom op jongens we hebben toch niets voor niks een dutch forum neergezet.
Bedenk met z'n allen een nieuwe topic, geef je mening over het nieuws, maak andere attent op ander forums, blogs, nieuwe bands...etc,etc

Hierbij een klein voorzetje:

Wat vind jij de beste band ..na of voor the cure {anders is het voor de meeste wel een heel makkelijk inkoppertje] en welke cd is je favoriet en welke song ?

Voor mij is dat onovertroffen:
ECHO AND THE BUNNYMEN ... kan moeilijk een keuze maken of dit voor of na THE CURE is.
De beste Cd is wel "ocean rain" met als favoriete song "ocean rain" of "silver"

Btw. nu op mijn blog enkele verschillende concerten in zeer goede quality van ECHO

http://thistwillightgarden.blogspot.com
cold as ice

Trust...

Hi roan,

Je hebt gelijk, we durven precies hier niks neer te zetten  :-D

Voor mij:

The Mission met Garved in Sand
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

Roan

cold as ice

Trust...

 :smth043 :smth043 :smth043

Niet te begrijpen hé. Ik denk dat de Belgen en de Nederlanders hier niet graag vertoeven ??? Ikzelf ben elke dag online, maar tja ... we kunnen moeilijk reply's geven op onze eigen berichten hé  :-D
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

Roan

cold as ice

Trust...

Quote from: Roan on April 17, 2009, 22:52:41
I PUT MY..."TRUST" IN YOU  :-D

Allé bedankt hé; alhoewel ik nog niet helemaal weet hoe dit hier levend te maken ?  :-D
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

kima

Ik voel mij enigszins aangesproken op dit verwijt, en het is dan ook hoog tijd om weer een nieuwe poging te wagen om daar verandering in te brengen.

De vraag of het voor of na The Cure is, is niet zo moeilijk te beantwoorden, daar zit namelijk wel enige afstand tussen.
De vraag welke is moeilijker want dan komen er meerdere in aanmerking, maar ik ga voor "All is Violent, All is Bright" van God Is an Astronaut.

Trust...

Quote from: kima on April 20, 2009, 13:04:14
Ik voel mij enigszins aangesproken op dit verwijt, en het is dan ook hoog tijd om weer een nieuwe poging te wagen om daar verandering in te brengen.

De vraag of het voor of na The Cure is, is niet zo moeilijk te beantwoorden, daar zit namelijk wel enige afstand tussen.
De vraag welke is moeilijker want dan komen er meerdere in aanmerking, maar ik ga voor "All is Violent, All is Bright" van God Is an Astronaut.

:smth023  :smth023 Dankjewel  :D
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

frog_s

hahaha, sorry voor de late reactie, had het te druk met de cureparty in Berlijn  :-D :-D :-D :-D

Dit is wel een moeilijke vraag, bij mij wisselt dit zo vaak. Ik denk toch dat ik moet gaan voor Interpol: Turn on the bright lights, al vind ik dat al hun albums eigenlijk één zijn  ;). Dit was uiteraard na The Cure.

Volgende maand zal ik vast weer een ander album opnoemen hahaha.

Trust...

Quote from: frog_s on May 01, 2009, 11:40:09
hahaha, sorry voor de late reactie, had het te druk met de cureparty in Berlijn  :-D :-D :-D :-D

En vertel eens hoe was deze ???
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

frog_s

Hahah, fan-tas-tisch,
tjah, wil jullie niet jaloers maken (tenzij jullie zijn geweest en ik er niets van af wist :o), maar ik ben wel van de parties. De band viel ietwat tegen omdat het voornamelijk electronische muziek was, covers van The Cure met een nieuwe draai, wel leuk, maar niet voor live (is mijn mening). http://www.myspace.com/cureproject

Feestje ging lekker door tot half 8 's ochtends zo iets, 4 afwisselende dj's die erg leuke b- nummertjes, rarities en ga zo maar door hadden. De sfeer was top, dus op naar de volgende party in Groningen (waar ik zojuist een topic over wilde openen zodra ik de juiste internet link heb gevonden :o)

Hopelijk zie ik jullie allemaal op die party  :smth023


Trust...

Quote from: frog_s on May 01, 2009, 22:43:40
De sfeer was top, dus op naar de volgende party in Groningen (waar ik zojuist een topic over wilde openen zodra ik de juiste internet link heb gevonden :o)

Hopelijk zie ik jullie allemaal op die party  :smth023


[/quote

Hey moet je zeker een topic voor openen  :smth023
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x