any Dutch fans around here?

Started by frog_s, August 07, 2006, 19:10:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Trust...

Voor mij zal het nu nog langer duren sinds de post in BelgiĆ« besloten heeft een 3-tal dagen te staken  :smth011 Net nu ik de belangrijkste post verwacht  :smth011
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

Roan

NME PICTURES OF YOU ... ik wil niemand teleurstellen maar er zijn wel betere tribute albums in omloop, deze is niet onaardig zoals het lullaby van de editors maar echt boeien van begin tot eind kan hij me niet. Mocht je niet tot aankoop over willen gaan stuur me dan even je email adres en ik geef je een link voor een mp3 download....

cold as ice

Trust...

Quote from: Roan on March 08, 2009, 23:02:07
NME PICTURES OF YOU ... ik wil niemand teleurstellen maar er zijn wel betere tribute albums in omloop, deze is niet onaardig zoals het lullaby van de editors maar echt boeien van begin tot eind kan hij me niet. Mocht je niet tot aankoop over willen gaan stuur me dan even je email adres en ik geef je een link voor een mp3 download....

Hey Roan,

Lief van je, maar ik heb deze  :D Ik hou toch wel van het merendeel van de covers hoor.
Ik vind de psychidelische versie van Lovesong toch wel geslaagd. Catch vind ik ook niet slecht. De cover van facination street vind ik barslecht, is gewoon m'n smaak niet en wordt steevast geskipt  :-D

En verder hou ik enorm van de intro die door m'n boxen galmt  :-D
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

kima

De cover van Lovesong is inderdaad wel lekker, ook vind ik de Editors cover wel aardig, in tegenstelling tot die van A Forest... tenenkrommend :shock: wat vind jij?

Trust...

Quote from: kima on March 26, 2009, 15:32:08
De cover van Lovesong is inderdaad wel lekker, ook vind ik de Editors cover wel aardig, in tegenstelling tot die van A Forest... tenenkrommend :shock: wat vind jij?

Het mystieke van deze song is volledig verloren gegaan, mijn ventje hoorde zelfs in de verste verte niet dat dit een cover is van A Forest  :lol:

Wat vind je van catch? Deze wil ik toch ook telkens nog wel eens horen  :D
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

Roan

Voor een beter tribute album ...IMAGINARY SONGS moeten jullie even switchen naar mijn blog.
Ben benieuwd wat jullie hier van vinden.

www.thistwillightgarden.blogspot.com

Cheers to U all  :smth023
cold as ice

Trust...

Hey Roan,

Jouw blog is fantastisch, moeten jullie echt eens een bezoekje brengen.  :smth023

Groeten,

Trust...
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

kima

QuoteWat vind je van catch? Deze wil ik toch ook telkens nog wel eens horen 

de Art Brut cover... ik moest hem net wel even luisteren, hij was dus niet echt blijven hanger. maar het is inderdaad wel een fijne cover (catchy)..  Misschien omdat hij in vergelijking met andere nog relatief dicht tegen het orgineel aan zit... :D

kima