Sinner's Day, new wave festival

Started by frog_s, September 05, 2009, 15:04:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

frog_s

Hey allemaal!

Op 1 november is het Sinner's Festival, in Hasselt, Belgie.
Hier de info, grote namen die langs komen!

http://www.sinnersday.com/

http://sinnersday.hyves.nl/

Ik ga proberen er te zijn, het lijkt me fantastisch! Komen jullie ook?


Trust...

Prachtige affiche hé, alhoewel ik Front 242 gezien heb in 2005 in Lokeren toen The Cure ook kwam.

Ik moet zeggen ik was niet echt onder de indruk van hen.

Ook voor deze zal ik passen, toch veel plezier hé  :D
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

frog_s

Hey trust!

Ja ik moet er waarschijnlijk ook maar van af zien, het drong gisteren pas nadat ik dit topic had geopend tot me door dat het de dag na de Curepary in Groningen is. Ik denk niet dat er dan nog iemand zin heeft om mee te gaan naar dit festival haha. Al klinkt het veelbelovend vind ik. Gary Numan, Psychedelic Furs en de dj set van Peter Hook!
Maar goed, we zien het wel...

Trust...

Quote from: frog_s on September 06, 2009, 13:41:11
Hey trust!

Ja ik moet er waarschijnlijk ook maar van af zien, het drong gisteren pas nadat ik dit topic had geopend tot me door dat het de dag na de Curepary in Groningen is. Ik denk niet dat er dan nog iemand zin heeft om mee te gaan naar dit festival haha. Al klinkt het veelbelovend vind ik. Gary Numan, Psychedelic Furs en de dj set van Peter Hook!
Maar goed, we zien het wel...

Ja daar had ik ook aan gedacht, maar dacht meteen tja die is nog jong hé, die kan daar wel tegen  :-D
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

frog_s

Hahah, ja ik zou er wel voor in zijn, al zal ik graag slapen terwijl iemand anders mij voortrekt hihihih, denk niet dat dat gaat gebeuren, maar hey we blijven hopen haha  :lol:

Trust...

Strange As Angels op de affiche, ik dacht f*ck daar gaat m'n kans om ze eens te zien & te horen  :roll:

Maar wat een leuke verrassing dat ik te lezen kreeg voorbije maandag  :eek:
Strange As Angels komen als support band bij Star Industry op 7 november in St-Niklaas  :-D And I'll be there :rocker

Trouwens indien interesse hier heb je een link waar je een paar goeie New-Wave / Gothic party's en concerts kan terugvinden.  :smth023

http://www.amusez-vous.be/
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

frog_s

Leuk dankje voor de site!

Jah strange as angles proberen overal wat te spelen eh! Ik heb ze al gezien toen ze eigenlijk net begonnen waren en ze waren vrij goed maar uiteraard baart oefening kunst dus ik ben benieuwd hoe ze in oktober spelen :)


Trust...

Quote from: frog_s on September 09, 2009, 14:55:37
Leuk dankje voor de site!

Graag gedaan hoor  :D

Quote from: frog_s on September 09, 2009, 14:55:37
Jah strange as angles proberen overal wat te spelen eh! Ik heb ze al gezien toen ze eigenlijk net begonnen waren en ze waren vrij goed maar uiteraard baart oefening kunst dus ik ben benieuwd hoe ze in oktober spelen :)

Ja het kan in principe altijd maar beter hé, maar als ik het goed begrepen heb, kunnen ze hun concerten nog op één hand tellen hoor  ;) Ben ook benieuwd. Zal het wel horen zeker hé  :-D
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

Trust...

Quote from: Trust... on September 09, 2009, 11:40:33
Strange As Angels op de affiche, ik dacht f*ck daar gaat m'n kans om ze eens te zien & te horen  :roll:

Ik moest deze natuurlijk in het topic schrijven van de Cureparty in Groningen  :roll: Mijn excuses aan allen die ik misschien in de war gebracht had  :lol:
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

A Hundred Years Of Blood


Trust...

Quote from: A Hundred Years Of Blood on September 13, 2009, 17:02:00
Ik zal er zijn :D Te goeie affiche!

Cool, laat ons dan maar weten hoe het was hé  8)
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

A Hundred Years Of Blood

Sorry, had hier nie alles gelezen :p Komt er dan niemand van dit forum?

Trust...

Quote from: A Hundred Years Of Blood on September 16, 2009, 12:40:34
Sorry, had hier nie alles gelezen :p Komt er dan niemand van dit forum?

Tja het deeltje Belgen en Nederlanders is hier zo klein  :roll:
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

frog_s

Wihihih idd,

Ik ga het denk ik niet halen, jammer wel zeg! Die stomme organisatie ook, plan het eens op een dag dat ik WEL kan!  :P


Trust...

Quote from: frog_s on September 17, 2009, 18:03:33
Wihihih idd,

Ik ga het denk ik niet halen, jammer wel zeg! Die stomme organisatie ook, plan het eens op een dag dat ik WEL kan!  :P



We kunnen alvast 1 november 2010 vrijhouden hé  :-D
Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x