Hyde Park 7/2018 Birthdayparty!

Started by helloimageifonly, February 05, 2018, 15:12:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

helloimageifonly

Hey,

Wie gaat ook naar het feestje van The Cure? Dit wordt mijn 1e Cureshow en ben massa's enthousiast! Ik hoop op een intense trip! Zijn er nog die voor de 1e keer naar The Cure gaan komende zomer?
Of voor de gelukzakken die ze al live mochten beleven..wat was het beste optreden?




Nosferat

Ik heb een enorm dikke vette rekening gekregen voor het repareren van mijn auto. Ik heb dan ook mijn trip voor twee personen naar Londen gecanceled. Ik heb dus twee fysieke, papieren kaartjes voor the Cure op 7 juli a.s. in Hyde park Londen. Het spijt me zeer maar helaas!

Dus wie heeft er belangstelling voor twee kaartjes van The Cure voor het concert in Hyde park op 7 juli a.s in Londen.

Trust...

Quote from: helloimageifonly on February 05, 2018, 15:12:02
Hey,

Wie gaat ook naar het feestje van The Cure? Dit wordt mijn 1e Cureshow en ben massa's enthousiast! Ik hoop op een intense trip! Zijn er nog die voor de 1e keer naar The Cure gaan komende zomer?
Of voor de gelukzakken die ze al live mochten beleven..wat was het beste optreden?
Hallo helloimageifonly,

Ik zie nu pas je berichtje. Gelukkig liepen we elkaar tegen het lijf in Londen :) Wat een toeval een Belgische curefans.com member tegen te komen om dan zowel het feestje als het concert samen te beleven. Hopelijk was het voor jou nog beter dan je had mogen dromen  :)
Ik vond het in ieder geval, top!
Op naar de volgende concerten ;-)

Vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss x

helloimageifonly

Quote from: Trust... on July 16, 2018, 08:54:14
Quote from: helloimageifonly on February 05, 2018, 15:12:02
Hey,

Wie gaat ook naar het feestje van The Cure? Dit wordt mijn 1e Cureshow en ben massa's enthousiast! Ik hoop op een intense trip! Zijn er nog die voor de 1e keer naar The Cure gaan komende zomer?
Of voor de gelukzakken die ze al live mochten beleven..wat was het beste optreden?
Hallo helloimageifonly,

Ik zie nu pas je berichtje. Gelukkig liepen we elkaar tegen het lijf in Londen :) Wat een toeval een Belgische curefans.com member tegen te komen om dan zowel het feestje als het concert samen te beleven. Hopelijk was het voor jou nog beter dan je had mogen dromen  :)
Ik vond het in ieder geval, top!
Op naar de volgende concerten ;-)

Oh ja :) :) Op naar de volgende concerten!! Ik heb al es gekeken op de website van The Cure (zoals veel fans wellicht) of er mss nog geen aankondiging van een volgende show/tour of zo stond..Robert zei immers 'tot snel' he  :cool  en ik vind het ook super dat ik dit nu met iemand dichter bij huis kan delen. Jij bent trouwens de dichtst wonende gepassioneerde Curefan die ik ken.

Op weg naar bus 27 ;) een instant click door een gedeelde passie :)